Karnety wizyt z zasadami dbania o rzęsy 10 szt Manybeauty

Many Beauty

13,00  z VAT

Poprzednia najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,00 .

W magazynie

szt.
Sprawdzam...
Zwrot pieniędzy
Darmowa dostawa
Wsparcie 24/7
Opis

Karnety wizyt z zasadami dbania o rzęsy – Praktyczny Przyjaciel Po Zabiegu

Twoje klientki zasługują na najwyższą jakość i pełne zrozumienie, zarówno podczas zabiegu przedłużania rzęs, jak i po jego zakończeniu. Dlatego przedstawiamy praktyczne karnety wizyt, które stanowią doskonały dodatek do usługi.

Własna Pieczątka, Terminy Wizyt i Zasady Pielęgnacji

Każdy karnet to nie tylko praktyczne narzędzie, ale także znakomita reklama Twojego salonu. Możesz umieścić na nim swoją pieczątkę, co ułatwi klientkom umawianie kolejnych wizyt. Karnety mają także miejsce na wpisywanie terminów kolejnych spotkań, co pomoże w organizacji.

Najważniejsze Zasady Pielęgnacji i Wskazówki

Na karnetach wypunktowano najważniejsze zasady pielęgnacji przedłużanych rzęs oraz czynności zabronione lub wskazane przed upływem 24 godzin od aplikacji i podczas noszenia rzęs. To cenna wskazówka dla Twoich klientek, które często zapominają o odpowiedniej pielęgnacji.

Profesjonalny Wygląd i Wygoda

Karnety są drukowane na papierze o gramaturze 275 gsm i pokryte miłą w dotyku folią soft touch, która jednocześnie zabezpiecza karnet przed zniszczeniem. Grafika jest wykończona lakierem wybiórczym, co nadaje im profesjonalny wygląd i atrakcyjność.

Wymiar Złożonego Karnetu – 5x9cm

Wymiar złożonego karnetu to jedynie 5x9cm, co czyni go praktycznym i poręcznym. Z łatwością zmieści się w każdym portfelu, dzięki czemu Twoje klientki zawsze będą miały go pod ręką.

Daj swoim klientkom coś więcej niż tylko piękne rzęsy – daj im pewność, że wiesz, jak o nie dbać. Karnety to doskonałe narzędzie, które pomaga ograniczyć liczbę reklamacji na zabiegi i jednocześnie buduje Twoją profesjonalną markę.

10 sztuk w opakowaniu

Ilość:

5 sztuk, 10 sztuk

SKU: 15544551

O marce:

Reklamacje i zwroty

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, zwracamy Państwu środki pieniężne za otrzymane od Państwa produkty.
Zwrot zostanie rozpatrzony w każdym przypadku, jednakże nie później niż 14 dni roboczych od dnia, w którym została odebrana przesyłka przez kupującego.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.
Aby zwrot został rozpatrzony pozytywnie produkty należy zapakować w karton lub inne opakowanie, które zabezpieczy zwracany towar przed uszkodzeniami, należy dołączyć dowód zakupu oraz zapisać numer zamówienia.
Produkty powinny mieć nienaruszone opakowanie oraz nie mogą być otwarte ani użyte.
Zniszczone rzeczy nie podlegają zwrotowi.

Koszt dostarczenia przesyłki zwrotnej, pokrywa kupujący.
Zwrócić towar można na adres:

SB Invest Sylwester Byczkowski
ul. Gdańska 59a
83-330 Żukowo

Dostawa i kurierzy

Realizacja

W przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy każdy towar po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Czas wysyłki paczki od momentu zaksięgowania wynosi 24 godziny. Przesyłki są zlecane w dni robocze (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych), w godzinach 8:00-16:00.

Rodzaje przewoźników

W zależności od Twoich preferencji, oferujemy kilka opcji dostępnych firm przewozowych i różne rodzaje usług:

  • Poczta Polska – Paczka zagraniczna (Anglia)
  • GLS – Kurier płatny z góry lub za pobraniem
  • InPost – Paczkomat 24/7
  • InPost – Kurier – płatny z góry
  • DPD – Kurier – płatny z góry lub za pobraniem

Czas dostawy

W zależności od wybranego przewoźnika, oto przewidywany czas dostawy wyrażony w dniach roboczych:

  • Paczka (Poczta Polska) – poza granicami UE: około 14-20 dni
  • Paczkomaty (InPost) – około 24-36 godzin
  • Przesyłka kurierska (DPD, GLS lub InPost) – około 24-48 godzin

Chcielibyśmy również poinformować, że realizujemy wysyłki zagraniczne w obrębie Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii.

W przypadku wyboru płatności przelewem lub kartą płatniczą przez klienta, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym lub koncie rozliczeniowym Sprzedawcy.

Odbiór osobisty

Godziny odbioru osobistego:

Poniedziałek – Piątek: 8:00-16:00

Adres odbioru osobistego:

Pimp My Lashes Żukowo ul. Gdańska 59a 83-330

ekspert_pimpmylashes

Czat firmowy

ekspert_pimpmylashes

Masz dodatkowe pytania?

Zapytaj eksperta Pimp My Lashes

Odpowiedź uzyskasz w ciągu 24h